Pages

    01 July 2007

    Jalan - Jalan Terengganu: Setiu (Part 1)

    Pada sem 3 yang lalu, time tu dah abis final exam...so..sumer org sibuk berpindah-randah arr kemas barang sumer...aku pun sibuk gak time tu...yelah tak dapat sambung duk hostel sem depan...so..kenelah bawak barang balik...fuhh...ponat den mengemasnye!!...nampak macam sikit...tapi penuh satu kete..huhu...anyway..mase final week tu...sumer member2 aku kebanyakannye dah balik...last2..tinggal aku ngan naem je...nak dijadikan cerite....sempat gak aku tolong die pindah barang...utk sem depan die x duk hostel...so...barang2 die sumer kene bawak ke cyberia....walaupun x jauh...letih gak arr...2 3 trip....huhu...

    Jumaat, 25 Mei 2007

    So..on 25th of May...hari jumaat...aku selesaikan urusan checkout lepas solat jumaat...kete aku lak sarat ngan saki baki barang yg lum bawak balik...penuh gak arr...huhu..aku balik rumah jap..unload sumer barang...kemas baju yg nak dibawak ke terengganu...hah..sebut pasal pi trengganu ni...camni citer die....actually jalan2 pi trengganu ni...budak2 YTM Melaka yg buat...asalnye ura2 kate nak jemput budak cyber sikit...ntah camne...utk budak2 ytm melaka je...last minute aku tahu...diorang bukak lak utk budak cyber...mule2 aku ngan sol nak pi...tapi die lak x dpt pi....mmg last minute..kire sehari sebelum hari bertolak tu..baru aku ngan member aku lagi sorang..uchi name die..pakat nak pi....lebih kurang camtu arr...so..aku balik ke kampus malam tu...bas dari melaka katenye sampai cyber dlm kul 10...xpela..aku ngan uchi pun tunggu jela...last2...dlm kul 12 baru sampai...gitu gini dlm kul 1 baru bertolak dari cyber...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails