Pages

    19 April 2007

    Izin Ku Pergi

    ...hmm..terase dah lame sgt aku tak post pape kat blog aku ni..yelah..bulan nie byk sgt assignment yg nak kene siapkan...sibuk ngan programnye lagi...haih...anyway...aku sendiri skrg pun sibuk nak study utk final exam blan depan nti...nampak nye mcm byk lagi yg aku belum abih study..risau betul aku...haih...

    Sinaran mata
    cerita segalanya
    duka lara terpendam
    memori semalam

    Tinggal segala cinta
    tiada kembalinya
    abadi kasih kita
    kau bawa bersama
    mimpi indah mekar
    saat cinta bersemi
    sedetik asmara syurga
    selamanya...

    Pergilah rinduku
    hilangkan dirimu
    tak sanggup menanggung
    derita di kalbuku

    Pergilah sayangku
    bermula semula
    semangat cintaku membara
    kerana dia
    tiada niatku

    Tersemat jiwa
    setia bersamanya
    cinta murni berdua
    beribu tahunnya
    mimpi indah mekar
    saat cinta bersemi
    sedetik asmara syurga
    selamanya...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails