Pages

    24 May 2007

    IU Melaka Appreciation Dinner

    28 April 2007

    There comes a time bila akhir2 sem 3...akan ade majlis makan malam tahunan arr...annual dinner..biasenye dinner ni setiap kelab atau persatuan akan buat utk meraikan ahli2nya...so..salah satu dinner yg aku pi hari tu..dinner Institusi Usrah Melaka....

    So...the event was held on the evening of 28th April...aku bertolak ke melaka pada pagi tu...dlm kul 10...yg ikut same dgn aku abg zack...memandangkan die pun pi skali dinner tu...so..die tumpang skali ngan aku la...kami sampai di melaka dalam kul 12...aku antar abg zack ke rumah member die..sementara aku balik ke rumah 'sewa' parents aku kat batu berendam tu...

    Majlis bermula dalam kul 8.30 malam...tema utk dinner tahun ni..formal korporat...ala..macam org pi keje punye formal...ngan tali lehernye..blazer nye...huhu..tu utk yg lelaki lah...so...bile aku sampai je..majlis blum start lagi...budget dinner tu utk 150 org...tapi ade gak meja yg kosong...hmm...mase dinner tu...aku sempat gak arr jumpe member2 lame aku dari melaka...sempat gak arr berborak ngan depa....so..sepanjang dinner...macam2 aktiviti ade...yelah..nak menghiburkan hadirin kan...all in all...makanan nye ok..tempatnye pun agak grand...ngan lampu 'chandelier' besarnye...kire okla nak buat function sebegitu....huhu...so..majlis tamat dlm kul 12...bile abis je...aku pun pi la dok sibuk bergambo...haih...penat gak arr...bukan ape..ade sesetengah tu...mcm senior2 aku ade yg dah nak grad...so..lepas ni...mungkin dah tak jumpa lagi...bukan tak jumpa...susah nak jumpa lah...hmm...di samping itu...bergambo utk kenangan arr...

    Bile time nak balik...zul tumpang skali ngan aku...so on the way balik tu..aku antar pi umah sewa die..mule2 antar abg zack dulu..then baru die...aku singgah umah zul jap...lepak2...dlm kul 2 pagi baru balik....the next morning...after breakfast...aku amik abg zack kat umah member die...and then pi bandar melaka jap amik ain...by around 11....we head on our way back to cyberjaya...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails