Pages

    06 May 2008

    Maafkanlah


    Pejam celik..dah nak dekat final dah..this week will be the last week for this sem..final exam akan bermula pada minggu hadapan...next week aje aku ade 2 paper...this sunday..aku ade 2 paper gak..so..4 paper yg tarikhnye dekat2...huhu..so far..aku dah pun start study...itupun ntahla..aku rase byk lagi yg perlu aku catch-up...

    Faizal: Nizam, camne ngan si dia tu?
    Nizam: Dia? eh, mane ko tau nih??
    Faizal: Ala, adela sumber2 yg aku tau...kwn2 dia tu..ade gak yg aku kenal..kwn2 aku gak so..aku pun kenal2 gak arr dia tu...
    Nizam: Ntahla Faizal, aku pun..tak tau nak ckp camne..aku rase..its better for me to..let it go..dia tu..
    Faizal: Bagi aku la kan..klu ko nak..go for it..
    Nizam: Tapi, tak semudah itu, aku rasa..klu bende2 camni..belum mase nye lagilah..lagipun..selama ni pun..aku rase die dah ade org lain lah..hmmm...
    Faizal: Mungkin..tapi..betul jugak ckp ko tu..dia ni bagi aku...bende2 ni die letak ketepi dulu..mmg die betul2 fokus pada study die...
    Nizam: Hmm..

    Last night..aku pi ke library agak lewat gak arr..dlm kul 10..and then study sikit subjek taxation..pening gak arr nak paham pasal cukai2 ni..potongan la..exemption la..section la..mcm blaja law lak..klu tgk..mmg ade kaitan dgn law pun..around 12..aku ngan beberape kwn aku yg lain pi minum2 kat precint 9...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails