Pages

    05 December 2007

    Kau Kekasihku

    Pejam celik..pejam celik..sekajap je dah bulan Disember..tak lame lagi dah nak masuk tahun baru..sedar tak sedar....umur kita ni semakin hari semakin bertambah...this year I'm 20..next year..I'll be 21....tgk2 aku dah dlm umur 20'an..org kate..umur mcm ni..dah boleh jage anak..[..ye ke??...]...alah..saje je tu gurau2....hmm....dlm usia sebegini...aku terpikir gak..aku rase mcm byk lagi bende yg aku perlu buat...sebagai seorang muslim...seeloknya kita perlu muhasabah diri setiap hari...kita menilai diri kita...dari segi amalan kita camne...ok ke...tak ok ke..klu tak ok...kene buat ape...there are things which we want the most...but then..we are unable to do so..arini dah 5 Disember...esok aku ade exam PSA...haih...byk lagi bende yg aku tak abih bace...

    last time..aku ade antar emel kat sorang kwn aku ni...aku rase mcm nak aje bagitau die semua...mostly kandungannye pasal keje je...nothing personal....but then....[ah nizam..ape ko leh buat..tgk dari jauh jela..]...kdg tu ade gak terpikir...tapi..ntahla....mungkin aku ni byk sgt berpikir mcm2 kot...haih.. Anyway..I was browsing through my play list the other day...and I found this song..dah lame lak aku tak dgr lagu ni...lagu ni pun dah lame dah rasenye..mase siti baru nak popular dulu2 gitu...sape yg tak pernah dgr ke..sudi2 lah dgr erk..mane tau..menusuk kalbu ke...hehehe..:)..

    ++ Dan Tuhanmu berfirman: "Berdoalah kepadaKu, nescaya akan Kuperkenankan bagimu. Sesungguhnya, orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembahKu (berdoa), akan masuk neraka Jahannam dalam keadaan hina dina" ++
    Surah Al-Mukmin:Ayat 60

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails