Pages

    30 December 2007

    Potret 2007: BIPOPS, Muktamar Sanawi & Ice Breaking IU

    BIPOPS (22 Jun - 24 Jun).
    BIPOPS??..mende tu..??..aku pun tak tau what it stands for...huhu...actually..this was my first program untuk semester baru..sedar tak sedar..aku dah Gamma rupenye..dah 3 tahun aku kat MMU ni...Program ni adalah khas utk tanzim2..so called 'ice breaking' gak arr...kenal2 ngan tanzim baru...discussion ngan tanzim2 sblm ni...citekan pengalaman dan skop kerja masing2...dan di sini gak semua tanzim bincang planner atau takwim tahunan IU untuk setahun dlm tahun akademik ni lah...so..this year aku akan menerajui sbg Ketua Biro Akademik...(^!~)...which is something new to me...(^^)....so..Bookfest 2008..(insyaAllah)...here we come!!..(^<)..

    Muktamar Sanawi IU Cyberjaya.
    Muktamar ni klu dlm bahasa yg commonnye...maksudnye mcm Annual General Meeting gitula..meeting tahunan gitu...so..this is the time akan bertukarnya pucuk pimpinan barisan tanzim IU...yg lame..kepada yg baru...(^<)...pastu ade pembentangan kewangan kelab...things like that...


    Ice Breaking IU (Kasi Pecah La Beb!) @ Sg. Pisang, Gombak (14 July).
    Who could ever forget..mase awal sem 1 aritu...kite ade program ice breaking ni...seronok gile..!!...(^^)...program ni actually aku yg direktornye..jenuh gak arr sbb byk gak masalah nak buat program ni...dari segi tempatnye...patutnye nak buat kat tempat lain...mcm2 la..namun...alhamdulillah..ia telah berlangsung dgn jayanya...(^<^)...tapi tu arr..mase time main belon air tu..aku x dpt nak baling kat die..[..hahahaha...jahat gile..]...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails