Pages

    28 December 2007

    Potret 2007: Desa IT, Pulau Pinang


    Alhamdulillah, tahun 2007 hampir melabuhkan tirainya. Tinggal beberapa hari sahaja lagi kita akan meninggalkan tahun yang penuh suka, duka, gembira dan sebagainya buat selamanya. Tahun baru bererti azam baru. Namun, adakah kita sudah melaksanakan azam-azam kita tahun-tahun yang sudah? Pun begitu, dari sudut Islam pula, menanam azam yang baru bukanla bererti perlu dilaksanakan apabila tibanya tahun baru. Namun, kita sebagai seorang Muslim, perlu berazam setiap hari, yang mana kurang elok, kita cuba perbaiki. Disamping itu juga, kita muhasabah diri kita apa yang kita telah lakukan sepanjang tahun.

    Begitu pantasnya masa berlalu. Dan kehadiran tahun baru juga, maka bertambahnya umur kita. Bagaimana pula amalan-amalan kita? InsyaAllah, kita tanamkan niat dan berusaha secara istiqomah untuk meningkatkan lagi amalan-amalan kita serta menunaikan kewajipan kita sebagai hambaNya. ..Amiinnn..

    Untuk post aku kali ni..aku akan cube imbas kembali program2, atau peristiwa2 yang aku dah lalui sepanjang tahun ni..walaupun bukan sumer..aku just letak ape yg ade jelah...hehehe..[..klu nak letak sumer..byk kot..huhu..]..enjoy!...(^_^)...

    Desa IT 2007 - Pulau Pinang (7 Januari - 14 Januari).
    First up..mase awal2 tahun tu..aku pi Desa IT anjuran UPG kat Penang..program ni berlangsung selama seminggu arr..


    Itulah antara aktiviti2 yang aku buat mase pi Penang aritu...klu nak letak sumer gamba..byk gile kot...(^<^)..

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails