Pages

    05 January 2008

    The End

    2.26 AM. 6 Januari 2008.

    Today is Sunday..jam di komputer aku menunjukkan pukul 2.27 pagi..waktu2 gini..sepatutnye aku dah masuk tido..tapi pagi pun bukannye buat ape sgt..ari ahad kan..weekend..semalam aku baru selesai paper terakhir aku..public sector accounting aku pun tak tau la camne..aku silap..sepatutnye aku study lebih awal..tapi..ntahla..jadi..aku buat keputusan utk keluar awal...exam tu start kul 9 pagi..dan habis kul 12..tapi aku keluar dari dewan peperiksaan dlm kul 11.25..klu ikutkan dlm exam2 sblm ni..mmg jarangla aku keluar awal..klupun tak dpt jawab..dah tak tau nak tulis ape lagi..takpe..duduk sampai habis..mane tau idea tu leh dtg last2 minute ke mane2 yg x dpt jawab...tapi paper semalam tu..aku tak taula nak ckp camne..otak aku terase kosong..tak boleh pikir..

    ..dlm hati aku cuba berzikir...berselawat..aku cuba utk jawab soalan2 yg tertera..tapi..

    Selepas aku kuar awal tu..aku balik ke bilik..pastu kemas2 barang utk dibawa balik..tgh hari tu..family aku ade kat kajang...dan selepas aku abis exam tu...ibu telefon..

    ..'Assalamualaikum..along..camne periksa?..ok?..arini ade jemputan kahwin..umah kat taman ni gak..kalau along nak pergi..ibu tunggu..'..

    Lebih kurang gitu la perbualan aku ngan ibu..so..aku kate kat ibu..ok..dan aku pun siap2 utk balik..sampai di rumah..ibu tgh menyusukan Mohamad..tertido die..tapi takpelah..aku siap2 dan pergi ke rumah org kahwin tu same2 ngan Noni dan Nabil...yg menariknye..warna tema utk majlis tu ungu lavender gitu..(^&)..aku balik..pastu rehat2 depan ruang tamu kat atas..alih2 tertido..letih sgt agaknye..

    Dlm Asar gitu..aku minta izin utk balik ke Cyber..sbb aku nak kemas2 bilik..nak bawak komputer balik lagi..sesampai di Cyber...ptg tu..sempat lagi kami main bola..the 'usual' geng2 kwn aku yg slalu main ptg2..tapi ade gak tak turun..dah balik agaknye...

    Balik?..kebanyakan exam habis semalam..[...sabtu...]..so..mmg ramai pun akan balik..tapi aku masih lagi kat kampus...spending the last night for this sem..malam tu gak..roomate2 aku dah balik..so tinggal la aku sorang2 dlm bilik...so..sempat gak la aku post ni..(^^)..

    2.44 AM. The End.

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails