Pages

    24 January 2008

    Happy Birthday!

    Arini ari jadi aku ke??..xlah..mane ade..dah lepas laa.

    Arini dah brape ari blan??..arini dah 24 ariblan dah..ari jadi aku dah lame lepas..hmm..patutnye aritu mase ari jadi aku tu..aku nak post..tapi tak sempat...kat umah melaka ni..internet ade..tapi bukannye leh online selalu...anyway....that day...I haven't done anything much..duk kat umah je...only that night..aku kuar mkn ngan family...tu je...

    This year..umur aku dah masuk 21 tahun..cepat betul mase berlalu kan..tgk2 dah 21..sedar diri ni dah makin tua..[..org kate la..]..so..on my birthday..I do received some birthday wishes from my friends...ade yg antar testi kat friendster aku tu...bukan aku nak mengharap sgt...tapi syukur ade yg igt...[..thank you..]..tapi klu takde sape yg igt pun...at least family aku igt...frankly speaking...ade 2 org yg aku menanti hari tu...I was waiting the whole day..tapi takde..so..bile dah tibe malam..aku agak terkilan gak arr...sbb still takde msg..tapi..salah sorangnye msg aku..alhamdulillah...walaupun lambat..tapi..lagi sorang tu..aku menanti..dan menanti..until midnight..still no msg..so..takpelah..mungkin die terlupa ke ape...It's ok...

    12.55 PM. 24 Januari 2008.

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails