Pages

    31 March 2009

    Desa IT 2009 Sarawak [#1]: The Return

    Akhirnya..selepas setahun menghilang..kini aku kembali dengan edisi ke-2 aku join program ni...hahaha...last time desa IT yg aku join was way back in 2007..mase gi Penang...tahun lepas buat kat Sabah..tapi aku tak gi...so..tahun ni...aku berjaya jugak dpt join...yehaa!!..

    So..kali ni..tempatnye di sarawak..nuuu jauh di Borneo...for the record...stakat ni..ni kali ke-2 aku menjejakkan diri ke bumi sarawak ni...kali pertama kat Miri...kali ni di Kuching...(meow..meow...(^_^)....)...hah...tu aku dah letak map skali..leh tgk2 Kuching tu kat mane...hehe..

    Anyway..tu just teaser je..ala2 intro gitu...lum aku nak cerita sepenuhnye ape yg aku lalui kat sane...haha...haa, nak tau cerita??..klu nak tau...nantikan post2 seterusnya....(^_&)..byee~~~...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails