Pages

    22 February 2008

    Andai Aku

    Sepatutnye..aku kene abiskan cite dulu pasal Langkawi tu...tapi rase takde mood lak nak cite...tapi takpela...klu sempat nti sambung balik...

    Jam kat komputer aku dah menunjukkan pukul 1.33 pagi...time2 gini pun lum tido lagi...[..apela nak jadi ni...]...alah...jap lagi aku pi tido la...erm...aku pun tak tau la nak tulis ape dlm post ni...cume...mlm tadi...aku chat ngan kwn aku sorang ni...aku rase agak terharu arr ape die ckp kat aku...aku pun terfikir mmg betul ckp die tu..aku rase agak tersentuh gak arr...after that aku fikir...dan fikir...ntahla...lately..kadang2 tu kepala aku rase mcm ade rase bende 'cucuk'..rase sakit sekejap...mungkin aku migrain kot??...tak tau la...tapi..tulah...semenjak due-menjak ni..byk bende yg aku fikirkan...hmmm...

    shah mohamed: ape maksud i love u dlm bahase arab??
    XYZ : ape maksud? ke translet?

    shah mohamed: eh.. sori2.. traslate

    XYZ : uhibbuka mksudnya.. saya suka kamu...kalo perempuan..uhibbuki
    shah mohamed: oooo...tenkiu

    XYZ : asal?nk ckp kat sape?dia?
    shah mohamed: dia tu...

    XYZ : wahh.. ko nk gtau dia?
    shah mohamed: aku nak gitau...tapi...

    XYZ : tapi? ngengade la ko...

    shah mohamed: complicated arr
    XYZ : ahaha.. dh tau.. yg uhibbuki tuh.. ko nk bgtau ble

    shah mohamed: xdela...ade org tanye kat aku.. tu yg aku tanye ko nak confirmkan balik..

    shah mohamed: 'biarlah..ku relakan dia pergi...'...

    XYZ : ahaha.. bapak emo gle

    shah mohamed: xdela ...bende2 ni..complicated arr....mmg arr..mungkin belum tibe masenye...

    XYZ : x payah.. ikut nasihat aku nieh.. bia je perasaan tuh.. jgn ikutkan sgt.. lama2 hilng r.. ko tuh muda..dgr ckp org tua2 cm aku nieh.. mende2 cmnie...x kemana.. ko perit jiwa jerk.. ahahaha

    shah mohamed: sakit la... tgk dari jauh... huhu.. makin lame..makin menebal lak..yela2...aku cubela..

    XYZ : sbb ko duk pikir mende tuh je tiap2 ari.. pikir mende lain.. byk mende lain lagi penting dlm idup nie.. bukan pompuan~ pompuan is part of life..bukan for life..smpai masa.. ko cte la...ko ckp la..ko syg...rindu..suka..ape2 je laa..
    shah mohamed: insyaAllah...aku cube ikut nasihat ko...

    XYZ : bagus2..jgn la tiap2 ko pikir dia tuh...mmg masak la pale otak ko..kang x dpt..frust..pikir mende lain..stadi~ itu lagi penting..kalo skarang ko rase..ko x bleh menerima "penolakkan" dari die..baik jgn ckp pape..
    shah mohamed: aku rase terharu arr...nak nangis lak rasenye...sobs...sobs...
    XYZ : dah pulak..emo dah..adeih~
    XYZ : ko kene slalu berdmpingan ngan org2 "baik2"..baru la ko x terpengaruh..dek suasana awek2..sbb ko duk tgk org berawek2..ko pon terasa nak kat dia tuh

    XYZ : bukan x bleh..tggu masa yg sesuai..


    Lebih kurang itula ape yg aku chat ngan member aku tu...cume adela aku edit2 sikit...tapi point2 yg aku nak cube sampaikan tu aku rase..ade la kat situ...


    22 Februari 2008.2.06AM.

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails