Pages

    23 February 2008

    Welcome...(^_^)...

    Wah..ko ade blog baru ye nizam??..nape ngan blog lame kau??..(^$)...

    Well..aku pun tak tau la nak jawab camne..actually..saje je nak tukar ke blog baru..dapat link baru..cuma gaya penulisan still the same..dot..dot..dot...(^^)..falsafah aku..[..pulak dah..]..xdela..bukannye falsafah pun..maksud aku..dari segi contents..aku still akan citekan event2 atau bende2 yg aku dah lalui..yelah..konsep 'tale' tu..[...yele...]..dan mungkin akan sekali- sekala selitkan artikel2 lah..samaada aku yg huraikan..atau aku copy paste je...[..just utk bacaan kite semua arr...]....sebagai satu peringatan...[...yerk.....(^%)..]..tp semua itu..insyaAllah lah aku akan cuba laksanakan...so..hope you enjoy..and have a nice day!..(^&)...

    1 comments:

    Shahrul Nizam Mohamed said...

    helluuu...hellu...(^*)...

    Related Posts with Thumbnails