Pages

    30 January 2009

    Jalan - Jalan @ Kelantan ... (^_^) ... [Part 2]

    26 Januari 2009.





    The next day.. badan masih terasa lagi keletihan..tapi digagahkan jugak utk berjalan..lagipun hari ni kami akan balik ke KL semula.. huhu..but first, before we went back home.. kami pi lagi jalan2 sekitar KB tu..ade satu lagi tempat ni yg.. agak popular jugak.. utk tgk2 lah.. iaitu Pasar Siti Khadijah.. ala, mcm pasar Payang kat Kuala Terengganu tu..lebih kurangla…hehe.. so.. there’s this one building..yg mane tingkat bawahnye pasar basah – jual ikan, sayur, ayam etc. and then tingkat2 atasnye ade jual barang2 kering..ade satu tingkat tu jual kain je byk – tudung, kain pelikat, baju batik – ade satu tingkat tu pulak jual barang2 mcm keropok, serunding etc. etc. etc. ..aku nak beli.. tak tau lak nak beli ape..nak beli tudung..nak beli kat die..kang die tak berkenan lak.. haih… apepun..mcm biaselah..favaorite aku – keropok sira berlada - dpt gakla beli kat situ..adela dlm 10 paket..hehe..sedap tau..(^_^)…



    We then head back home, driving through the night on the twist and turns.. jalan dari Gua Musang tu..sampai lebih kurang Kuala Lipis.. jalan bengkang-bengkok..naik turun.. pening aku dibuatnya… (^<^)..huhu.. and Alhamdulillah..sampai Kl dlm kul 2 pagi…





    4 comments:

    *.m.a.w.a.r_p.u.t.i.h.* said...

    bru prasan td...
    xlalu jerantut eh..
    haha..nk singgah ke.?? =P

    dia dh borong keropok sira daa...
    hehehe...=P

    An-Nizamuddin Shah said...

    tu arr..tak lalu..huhu..

    takdela borong pun..adela kot dlm 10 paket ..hehe..(^_^)...

    ainies said...

    g klate x ajak!
    huhuhuhu...

    An-Nizamuddin Shah said...

    ler...

    kate tak ajak lak...huhu..

    die tu..pi terengganu tu hah...(&_*)..

    Related Posts with Thumbnails