Pages

    26 September 2007

    Bunga 2

    Eh, nape ade bunga2 lak ni??..dah buang tebiat agaknye??...

    Ish, xdela..aku saje je upload video ni..bile aku tgk..terigt balik mase time2 alpha dulu..hmm..anyway...video ni aku buat khas untuk member2 usrah aku dulu...specially utk Biro Informasi & Penerbitan..a.k.a..BIP...sape2 yg tau biro ape tu..taula..klu tak tau..senyap2 je la erk..hehe..

    Kalau diigtkan balik, terlalu byk kenangan yg aku tinggalkan mase kat melaka dulu..[alpha kat melaka..bkn cyber!]...yelah..dalam setahun tu..byk bende aku blaja..bukan setakat 'blaja'...tapi mempelajari..[skema gile..]..sesuatu yg dpt mengubah serba sedikit hidup aku..mmg pelajaran itu penting..tapi..bagi aku mase tu..timbul satu kesedaran yg..mcm ade bende yg 'missing'...klu ikutkan brape bykla aktiviti ko-kurikulum skola yg aku join...hampeh!..klu join pun tak lame..yelah..mase skola tu aku rasekan yg bende tu tak penting...pagi bangun..pegi skola..petang balik..malam ulangkaji..tulah rutin harian..[termasuk skali makan, tido ngan minum la..]..

    So, bile aku masuk universiti ni..suasana tu laen..aku sendiri yg tak pernah duduk asrama seumur hidup aku skola dulu..mmg terase kelainnannye...aku jadi aktif semacam...join program..jadi komiti tu..komiti ni..makin lame rase seronok plak..ntahla..laen orang laen pendapatnye...mungkin seumur hidup die kat universiti..satu aktiviti @ program die tak join...[mule mengarut plak...]..jadi aku jadikan bende tu sbg satu pengalaman...

    Dan video yg aku buat tu..adalah untuk member2 aku yg selama setahun tu...datang meeting same2..berprogram same2...ish..terharu la...:(...[rilek..jgn nangis...cool..cool...]...so..sape2 yg pernah tgk video tu...mase H2H..taula...:)...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails