Pages

    25 September 2007

    Ramadahan Al-Mubarak


    Alhamdulillah, hari ni, 25 September, maka genaplah 13 hari aku berpuasa...dan temasukla skali umat Islam seluruh dunia amnya..tahun ni aku berpuasa mostly kat kampus..its a bit different dari sebelum ni...klu puasa tahun2 sebelum ni aku sahur kat rumah...berbuka kat rumah..tapi tahun ni most of the days aku sahur dan berbuka kat kampus...tahun lepas pun sempat gak merasa kat kampus...tapi sekejap je...dlm seminggu lebih...hmm..[what to do..dah mmg nasib..:(...ish..xdela..adeke kate camtu...huhu]..

    Actually, tahun ni exam habis nak dekat2 raye nti...ade yg 2 hari sblm nak dekat raye baru abis exam...pun begitu..cuti raye tahun lame..yeay!..hehe..anyway..skrg ni mase yg agak kritikal bagi aku...minggu ni aku ade satu exam...Accounting Information Systems...exam tu tak bertulis pun...gune komputer sepenuhnye...minggu depan lak...mulelah musim exam...dan seterusnye lah....ape lagi erk...ntahle...dah takde idea pulak...hmm...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails