Pages

    23 April 2009

    ..*^%..SerAbut!!..&%$#..

    ..tgh sibuk2 buat assignment..

    ...tibe2 terpikir lak nak wat bende ni...

    ..klu nak tau betape serabutnye desktop kat laptop aku nih...

    ..haaa..amik.!!...mcm2 file ade...


    ...mesti org akan tanye...

    .."ko tak pening ke tgk desktop ko camtu??."..

    ...nak wat camne...bile dah susun2...tak lame kemudian..jadi camtu balik..

    ..haih...

    4 comments:

    .the.bapakss!!. said...

    aku da kene dlu..
    haha..

    bila da busy, mcm tu la..

    bila da susun... nnti nak carik x tau file tu letak kat mane....

    hishahmuddin said...

    betul3..

    lagi tambah serabut tak tau file letak kat folder mane..

    hehehe..(^_&)..

    Anonymous said...

    tak lembab ke lptop letak semua kat destop...

    hishahmuddin said...

    agak arr..lembap gak jadinye..

    tp..xdela sumer kat desktop..ade je kat folder2 lain..

    tu pun bersepah2 ntah kat mane la letak..

    haizz..

    Related Posts with Thumbnails