Pages

    09 December 2009

    Lagi - Lagi Ayam Penyet? (2)

    Ayam penyet..ayam penyet..ayam penyet..ayam penyettt...haa...mari kite pekene makan ayam penyet lagi..huu~..last time aku makan..adela beberape bulan lalu..tp..mase tu kat cawangan yg lain..kali ni lak..aku mkn kat bangi nye cawangan..rasenye2kan..kalau dah takde keje..agaknye semua cawangan nti aku try..walhal makan bende yg same gak...huhu..apepun..aku tidak pergi keseorangan...aku pi skali ngan 'geng2' yg laen..you know..the usuals lah... hee~... klu ikutkan dah lame aku tau yg cawangan bangi ni nye...member aku sorang ni la yg duduk dekat2 kat situ gitau...tapi tak berkesempatan... dah tu..tempatnye pun agak tersorok gak..rasenye klu org tak tau..mmg tak tau la kedainye kat situ...

    *p/s: so..ke mane seterusnye??..hehe..

    4 comments:

    aNfaLafNa said...

    sedap ayam penyet tuh!
    thanx la kat shah or pjal yg bwk kami2 arituh :)

    p/s: ade tmpt mkn yg best nk ikut lagi!haha~:p

    Hishahmuddin said...

    same2...

    insyaAllah...(^_^)...

    PrInCeSs Q said...

    owhhh.....
    sakan nmpk...

    Hishahmuddin said...

    huu~..

    jom2 princess Q...

    hehe..

    Related Posts with Thumbnails