Pages

    05 January 2007

    Rehlah Oh Rehlah...Episode 1...

    Assalamualaikum w.b.t.

    Anda dijemput untuk menyertai program 'rehlah' (ala tamrin) kami yang akan diadakan pada:

    Tarikh: 22,23 dan 24 Disember 2006
    Tempat: Sg. Tekala, Semenyih
    Bayaran: RM 12 (tempat tinggal dan makan)


    ...name tempat yg kite buat rehlah tue...Sukida Resort...

    ...pintu masuk utama...

    ...salah satu pemandangan menarik di dlm resort...

    Untuk pengetahuan anda, program ini bukanlah program anjuran IU Cyberjaya. Program ini dikendalikan oleh individu-individu tertentu iaitu sahabat-sahabat bekas IU Melaka yang telah berhijrah ke Cyberjaya.

    Tujuan program ini ialah untuk mengumpul kembali rakan-rakan seperjuangan IU Melaka (batch 05/06) di Cyberjaya ini disamping mengeratkan kembali ukhuwah yang pernah terjalin yang mana kita telah bersama-sama kongsi pengalaman-pengalaman manis ketika berada di Melaka. Jadi, kami berharap dengan program ini, insyaAllah kita dapat kembali bersama, bertanya khabar antara satu sama lain dan berharap juga selepas program ini, ukhuwah antara kita terus kekal, insyaAllah.

    "Ukhuwah itu indah apabila bertemu dan berpisah kerana-Ny
    a"

    ....just for ur information lah...ape yg aku tulis kat atas tue..ialah intipati isi kandungan jemputan yg aku antar kat kawan2 aku utk join program nie....hmmm..sebelum dah ramai dah aku dan kawan2 usrah aku ajak kawan2 yg laen utk join....tapi...tergerak plak time tue nak ajak lagi ramai....dengan cara yg lebih cepat arr...antar email....tapi tue kirenye usaha terakhir arr...

    ..cite nye camni...camne 'rehlah' nie terjadi...sebelum nie..usrah alumni aku pi tamrin yg alumni buat arr....so..mase resolusi....ain cadang supaya buat satu program utk rakan2 ex-iu melaka...yg ade kat cyber nie...isu nye sebab semakin ramai dah tak aktif...tak beri sokongan secara langsung kpd iu cyber...lebih kurang camtu arr.....so...tue yg timbulnye nak buat rehlah....ade yg panggil tamrin..ade yg panggil mukhayyam....tak kisah arr...ape pun tujuannye tuelah...nak kumpul balik member2 ex-melaka yg ade kat cyber nie....

    ...kami target dlm 20 org..10 muslimin..10 muslimat...sampai ari nak tibe program tue...jumlah peserta lelaki dan perempuan 10...hmm...walaupun aku agak hampa arr ramai tak dpt join...tapi aku terime...org kate 'sukhzan'..atau bersangka baik....ade yg takmau pi..ade yg nak pi umah org kahwin...ade yg kene balik...mak suruh..so...takpelah...aku paham...lagipun 'long weekend' time tue...isnin cuti....

    ...itu lah serba sedikit latar belakang camne program 'terjadi'....pasni aku akan sambung utk cerite ape yg aku igt semasa kami berada di sana.....jumpa lagi!!...chowzzz....

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails