Pages

    05 January 2007

    TeNsIoNnYe...!!!


    ...pejam celik...pejam celik...dah ari khamis....haih...cepat betul mase berlalu....aku bangun dlm kul 10...aku siap2 mandi sumer tue...pastuh aku amik kunci kereta aku dan balik ke umah jap.....sebab aku nak balik jap sebab aku nak amik komputer ayah aku...nak pinjam jap...yelah...komputer aku kan ade prob ngan connection....haih....tak taulah.....gitu gini...aku sampai balik kampus dlm kul 12.....sebelum tue...plannye nak singgah jap pejabat Tabung Haji....tapi orang ramai plak....hmm...laen kali jelah nampaknye.....

    ..i had my lunch and after that aku tido jap...sekejap je...tak lame pun...aku solat zohor pastuh start study balik dlm kul 3.30....hmmm...sebelum tue..rakan2 engine aku tension yg exam depa....yelah timbul isu kene amik balik paper electronic 2....sebab ade org bocorkan...ape lagi..jadi isu besar arrr....sumer kene amik ari isnin nti (8 jan)....haih....laen kali klu dah ade jawapan tue...senyap2 jelah.....dah menyusahkan org...hehehe.....

    aku pun menelaah utk exam mlm nti sampai petang.....walaupun kpale aku rase pening sikit..tapi aku gagahkan jugak....last2....dah tak tahan lagi...aku tutup buku....aku turun bawah pi beli makanan utk dinner....balik tue aku singgah bilik karim..tanye die pasal exam...hmm..he seems cool...tapi tak tau lah hatinye camne.....yelah....exam kan...takut tue mmg arr....tapi kene hadapinye gak....

    8.00p.m
    akhirnya...masanya dah tibe utk aku melangkah masuk ke dewan mph......aku mmg berharap sgt ape yg aku dah blaja selama nie akan kluar....hmmm....
    2 jam berlalu...mase pun habis....invigilator pun mula kutip kertas soalan....aku tahu..walaupun aku tak dpt jawab habis....aku tak leh nak buat ape2...dah mmg aku tak tahu nak tulis ape....hmm.....biarlah..yg berlalu tue biarlah......

    baru je tadi....dlm kul 12...aku, naem, fakhru, ifwan ngan amirul pi minum2 (dan makan) kat presint 9.....dah masing2 lapo..huhuhu....

    'Hasbiallahu laailahailallah 'alaihi tawakkaltu wahua rabbul 'arsyil 'azim'
    Penolongku ialah Allah, tiada Tuhan melainkan Dia, kepadaNya jua aku berserah dan Dialah yg memelihara 'Arasy yg besar.

    5 Januari 2007 , 2:38a.m

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails