Pages

    07 January 2007

    Rehlah Oh Rehlah...Episode 4...

    Ahad [24 Dec 2006]

    4.30 am- Qiam(gilir imam), Solat subuh, Al-ma’thurat, Kuliah subuh, Halaqah Quran
    7.15 am- Riadah (senaman ringkas,mandi sungai @ aktiviti bebas), Sarapan, Solat dhuha.
    9.30 am- LDK 3 – SESI BERSAMA ALUMNI, RESOLUSI

    ..so...ari ahad tue merupakan ari last kami akan ber'kampung' di sana...klu ikutkan tentatif tue....patutnye utk aktiviti bebas tue...pi mandi air terjun..tapi tak..huhuhu...lepas solat subuh halaqah sumer tue....aku terus balik khemah..tido...huhu....letih sgt....

    utk slot resolusi tue..it was handle by alumni....alumni yg ade mase tue abg hafizan ngan abg nasrul....yg akak nye aku lupe name nye...tapi ade 2 org....so..utk resolusi tue....ade byk...ade resolusi yg muslimin punye sahaje...dan muslimat punye sahaja...ade jugak resolusi bersame.....aku pun tak igt kesemuanya....tapi yg aku mmg nak dengar sgt.....bile ade yg cadang resolusi buat rehlah lagi satu....huhuhu...atas tujuan yg same....hmmmm....bukannye aku x setuju ke ape....insyaAllah...klu ade kesempatan dan tenaga kerja yg cukup...kami akan buat lagi arr....laksanakan resolusi tue.....aku tgk pun...member2 aku yg pi tue....tunjukkan reaksi yg positif terhadap program nie...tak taulah klu sebaliknya...tapi..tgklah camne....klu kami musyawarah nti...dan setuju nak buat lagi satu.....insyaAllah akan ade lagi satu rehlah....

    lepas resolusi...kami kemas2...pastuh sebelum balik tue..aku pi bayaq lah...jumlah kesemuanya RM 875...kire ok lah tue...lepas tue..member2 aku sumer pi mandi air terjun...aku pun joinlah skali....yg muslimat tak join...depa balik dulu ngan abg2 dan akak2 alumni....so..tinggallah kami kat sg tekala tue....

    ...we had a nice time there....all in all it was fun....and we shared the joyful moments together.....;>....

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails