Pages

    01 January 2007

    What The...!!!

    What???....betul ke tak nie???....macam tak caye je.....huhuhu....
    tak percaye gak aku...akhirnya ade blog sendiri...actually dah lame plan nak ade satu...tapi tangguh2....hmmm....
    ....Dengan ini saya mengisytiharkan...(betul ke ejaan tue??....)...as of this day....
    ....1 January 2007...
    ....lauch the first ever blog...owned by me....thats rite...me!...hahahaha...(sengal...)...
    ....hmm...nak tulih ape lagi erk....hmmm....aku rase ntilah kot....klu ade idea laen ke...baru aku post lagi kot.....hmm..
    ..nak buat style camne erk???....
    ..aaahhh!!...aku rase kan...setiap kali aku post....aku nak try muatkan satu ayat Al-Quran...ataupun hadis....sebagai peringatan..huhuhu...



    "Dan ingatlah, Aku (Allah) tidak menciptakan jin dan manusia melainkan untuk mereka itu menyembah dan beribadah kepadaKu"
    Surah Az-Zaariyat : Ayat 56

    1 Januari 2007 , 22:49pm



    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails