Pages

    03 January 2007

    ...WednesdaY...BlueS...

    seperti biasa...aku bangun agak lewat seperti hari2 yang laen...nak buat camne..dah terbiase....aku bangun dlm pukul 10...pastuh pi mandi siap2...dan duduk terpacak depan komputer mcm biase...esok(khamis) exam BMC...so...aku mulakan hari aku ngan bace slide show bab 1...pastuh dlm pukul 12....aku pi lunch dgn fakhru, ifwan ngan naem....hmm...mcm biaselah kat hb 2 tu je....habis lunch aku balik bilik....pastuh aku restart komputer jap...bile dah restart...internet plak tak leh...haih...mcm biase lah...kate x dpt detectlah...ntah ape masalah ngan connectionnye....aku pun tak taulah....so....aku kenelah duk menumpang komputer org...dari satu komputer ke satu komputer....dah nak wat camne.....aku tulis blog nie pun gune komputer sol....

    arinie kebanyakan sekolah2 di seluruh negara dibuka untuk sesi persekolahan....termasuk jugak utk 2 adik aku....noni dan nabil...tahun nie...nabil akan amik UPSR...noni plak baru tingkatan 2....sebelum ni aku ade tanye depa....camne depa pi sekolah....sekolah noni agak dekat ngan umah kat melaka tue....so..ibulah yg antar..takpun ayah....nabil plak...sekolah die pun dekat je...tapi klu tak ibu...ayahlah antar....tp aku rase ayah antar sebab sekolah die on the way ke pejabat die.......hmmm.....bagi depa...suasana barulah...yelah...sebab baru pindah kan...nabil tue sekolah kat sekolah aku dulu...mase darjah 1....s.k batu berendam...samaada batu berendam 1 atau 2....ntilah kot aku tgk.....

    ...exam...exam...exam....demam exam akan melanda tiap akhir semester...itulah lumrah kehidupan sebagai seorang pelajar IPT....exam @ peperiksaan adalah platform utk melihat sejauh mana seorang pelajar itu...faham tentang subjek tue...there are those who succeed..but there are also who falter....

    Doa apabila mula belajar...

    "Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu, dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"

    3 Januari 2007 , 20:27p.m


    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails