Pages

    06 March 2007

    Desa Tercinta 2007 Negeri Sembilan: Rembau

    So..setelah penat lelah aku menghabiskan cite aku mase kat Penang sblm nie...baru skrg aku berpeluang utk cerite plak...semasa aku pi utk DT 07 di Rembau, Negeri Sembilan.....konsepnye same...masih program anak angkat...tapi yg nie anjuran UPG Melaka....yg sblm nie UPG Cyber....anyway...program nie berlangsung lebih kurang 5 hari.....dari 17 Jan 2007 hingga 21 Jan 2007....

    Selasa, 16 Januari 2007

    ..mlm sblm tue..aku tido kat umah auntie aku kat damansara...yelah..setelah aku balik dari Penang ahad sblm nie...jadi aku cume sempat tido semalaman je kat umah Kajang....sorang2...huhu...so...pagi selasa tue..dari damansara..aku pun bertolak balik ke Kajang pagi tu....tension gak aku..sbb sepanjang perjalanan byk tempat jem..jem sana jem sini....haih...tapi nak wat camne...lumrah kehidupan warga kota...lagipun time tue pagi...so org mmg berasak2 nak pi office arr....anyway....on the way balik tue....aku singgah di stesen KTM Serdang....jemput Raja Fauzan..(die baru sampai dari Kelantan pagi tue)..nti igt sultan manelah erk....tak.....name die tue je...so....lepas amik raja....aku balik umah jap....kemas2 baju utk dibawak.....and then bertolak ke Cyber....

    ...sesampai di Cyber....aku tinggalkan kete aku kat parking masjid....and then berkumpul kat depan STAD...katenye bas akan sampai dan bertolak dlm 2:30 ptg....nak jadikan cerite....bas dtg lambat...sampai kul 4:30 ptg....dan bertolak ke Melaka kul 5....mane tak tensionnye..haih....anyway....rombongan kami dari Cyber dlm 20 org...ade gak 2 3 yg cancel....dan kebanyakan yg pi tue...rata2 nye kawan punye kawan punye kawan....kire kenal2 gaklah sebelum nie....so...kami sampai di kampus Melaka dlm kul 6 lebih....dan bergegas ke masjid utk solat asar.....pastuh kami ditempatkan sementara kat hostel...mlm tue..kami kene pi bangunan STAD utk briefing....nak bagi taglah..t-shirt sumer2 tue....bile selesai....aku dgn beberape kwn lame aku pi mkn ramai2....lepas abih sumer tue....kami yg dari Cyber td amik beg dari hostel....dan pi ke rumah 'tumpangan'....kirenye rumah tue...rumah sewa member2 lame kitorang...biasenye klu yg dari Cyber dtg Melaka....leh tumpang kat situ....

    aku sempat berborak2 ngan kawan2 lame aku yg duduk kat rumah tue...then aku bersih2kan diri...dan tido...zZZzzzzZZZZzzzz.....

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails