Pages

    10 September 2009

    Lucky Number 30

    Naaah...it isn't so lucky after all.. Hehehe... (@_@)..

    So, hari raya is drawing near.. So, as usual, time2 gini aku dah sibuk la pi ke ulu-ilir pi cari kad raye.. Kalau nak ikutkan, xdela susah nak cari pun, pi aje pejabat pos, pilihlah mane berkenan di hati.. tapi, kadang tu tak beli kat pejabat pos pun.. Hehe.. Just for the record, tahun lepas aku beli kad2 raye untuk dikirim ke member2 kat Jaya Jusco.. Tahun ni aku beli kat Tesco dekat umah aku tu.. Dah alang2 mase sembahyang tarawikh kat masjid dekat2 kat situ.. singgah ajela mase balik...

    So then.. bile cakap pasal kad raye ni.. maybe ade diantara kite akan kate.. 'ala, sms sudah, jimat dan cepat'. Ada jugak yang akan kate, 'buat ape antar kad raye, habis duit je.'.. ade jugak yang akan kate, 'antar kad raye elektronik aje..siap ade lagu2 lagi.(^_^)'.. Hehehe.. Memang aku tak nafikan ape semua tu.. Tapi bagi aku, kalau hantar kad raya ni, tak kirelah pada sape2..to me, ade nilai sentimental tu.. sentimental value-la orang putih kate.. Hehe.. Sbb ape? 10 years, 20 years, or maybe 30 years or maybe more from now, orang yg dapat kad raye tu, mane tau die simpan lagi.. terjumpa lak mase tu, die akan bace.. teringat die pada orang yang kirimkan kad tu.. Ye tak?.. Hehehe..

    So.. tahun lepas, aku tak ingat brape orang aku kirim kad raye nih... probably 20-something.. Tapi takpe.. this year.. I will try to surpass 30 people.. Maybe more, maybe less.. we'll see what happens.. hehe.. ramai kan?? .. Skrg ni baru aku kirim 16 kad... so.. lagi 14 je.. Go!, go!, Go!! Hehehe.. (^<^)...

    0 comments:

    Related Posts with Thumbnails